Fotboll

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av fotboll. Klart man kollar när sverige spelar i typ em & vm och så.. men inte så att jag håller på nått lag direkt. Och David Beckham och Ronaldo är snygga, det vet jag. Och att ingeen kickar fooutboll som han Zlatan vet man ju om.

Men sen jag blev tillsammans med Andreas, så har jag lärt mig att fotboll är nått helt annat än vad jag trott. Det är inte en lugn fridfull sport där man springer runt på en grus/gräsplan och sparkar på en boll, helst in i mål.
Utan det är en farlig, brutal sport.

image582
Liksom jahaa? Det är sååå det går till.
Idag fick jag även reda på att min pojkvän är "pappa".

image583
Och sånt kan ju vara bra att veta.

Nej men skämt å sido, han är så duktig min älskling! Följer aalltid reglerna, "inget sup eller sex dagen innan match"  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0