Trött och sliten

That's how I feel right now, ska gå och lägga mig. Har sovmorgon imorgon också (tror jag) så de blir nice ! Idag har jag:

- Pratat 1½ timme i telefon med Felicia
- Kollat på Olivia och Kathrine när dem tränade. 
- Gått hem i ösregn
- Chillat hos Hugo med honom och Gustav.

När vi satt och kollade på gympaträningen..
Mahlin: Asså typ när jag va liten, eller de va ju fan i somras förresten !

Color guard träning imorn, jag har längtat !




Skaffa dig ett liv.. och sluta försöka leva mitt !

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det avr kul att prata med dig, det var så länge sen sist! Älskar dig, puss.

2007-09-17 @ 20:36:32
URL: http://feliciahavik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0