Thank God it's Friday

Ska snart hoppa in i duschen efter gympan. Hade ingen lust att duscha där. Sen ikväll ska jag eventuellt ner och kolla när tjejerna tränar, gymnastik. Det ser så sjukt kul ut, gaah jag vill börja. Haha, men de är lite sent att komma på de nu kanske. Well well, jag har ju color guardingen. Som förresten drar igång nu på måndag. Så är de nån som vill börja så passa på nu, det kommer startas en nybörjargrupp. Sen kanske de blir film ikväll hos någon ? Ta de lite lungt ikväll och laddar gärnet till imorgon, för då är det Europaskolans inspark. Det kommer bli så galet kul.. Visst ? Och vem vill gå på Thomas nu ? ;)

Igår var jag, Hugo, Gustav och Bodén hemma hos Olivia och pluggade & chillade. Vi åt pommes frites, pannkakor, popcorn, chips och jag och Olivia tryckte i oss lite räkor under engelska plugget också. Men de är sant som Boden säger, vi måste börja skära ner på vårat o'boy inhalerande. Det får inte gå över styr. Haha, vilket det i och försig kanske gjorde redan igår. Det började med att vi sniffade o'boy pulvret and then.. well the rest is history.

Nej duscha var de ja, ciaaao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0