Sleeping awake

Dö.dö.dö.sova.sova.sova! Jag är så sjkut trött på allt jäkla plugg. Tur att det finns vissa saker som håller mig på bra humör. Imorgon blir de fredagsmys med de bästa.

Vi lyssnade på Ronan Keatings "When you say nothing at all"..
Olivia: Johanna, varför är de så. Att det är bäst när "han say nothing at all"?
Johanna:  Nej, jag vet inte. Han kanske hade ful dialket eller nått.
Hahaha..

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig och drömma om dumma historiadatum och egenlska grammtiktermer. Buhu.. Godnatt alla söta !

Kommentarer
Postat av: marieh

Haha vilken skön kommentar; "ful dialekt". =)

2007-09-27 @ 23:08:19
URL: http://marieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0