Heeeelg

Sorry för den dåliga uppdateringen. Hae helt enkelt inte hunnit blogga så mycket som jag velat den senaste veckan. Så himla mycket plugg nu! Men men, just nu sitter jag bara här och softar och tar det lungt och äter godis. Yummie! Kände att jag har gjort mig förtjänt av en påse.. Hehe. Well, vad har hänt de senaste dagarna då?

I onsdags var de skola som vanligt. Kommer inte ens ihåg vilka lektioner vi hade dock. Haha, sen på lunchen gick jag, Olivia, Hugo och Gustav hem till mig och käkade pancakes. What else liksom ? Sen efter maten hoppade vi studsmatta en stund och tog lite coola bilder innan vi åkte tillbaka till skolan.

     
     

Sen åkte vi tillbaka tillskolan och hade naturkunskap. Vi skulle ut på examination i en fårhage som jag inte besökt sen jag gick i femman. Haha, Hugo drog de kortaste stråt och fick ha den fula ryggsäcken på sig. Höjden av lathet ? Steffy orkar inte ens stödja sitt huvud mot sina egna händer. Gustav rycker in.
     
     
Efter skolan följde jag killarna med Olivia när hon
skulle träna sina småtjejer i gymnastik och sen själv.
 

Igår var det också skola. På morgonen hade vi matte. Gustav somnade men jag och Olivia var mattesnillen. Men trots det blir inte mattelektioner roligare än man göra dem. Vi skrev en lapp och satte på Hugos rygg "Hej jag är socialdemokrat. Sparka på mig!"
Eftersom jag har slutat med spanska nu så slutade vi redan 12.30, fett nice! Så då åkte vi hem till mig och pluggade engelska. Gustav somnade än en gång. När vi antligen hade läst klart alla miljarder sidor i häftet om Australien så vaknar han och ber oss berätta i korthet vad texten har handlat om.
Jag: uhm, Australien !

 
Sen lärde jag dem kasta flagga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0