Halvsovandes

Så jävla typiskt ! Vaknade imorse och var tröttare än någonsin. Plus att jag hade stängt av väckarklockan ett antal gånger så jag fick skynda mig. Sen åker jag ner för att hämta Olivia på väg till skolan men av någon anledning börjar vi 9.30 idag vilket jag naturligtvis hade glömt bort. Så jag väckte Olivia (förlåt!) och åkte hem igen och nu sitter jag här. Trött så in i helvete och mitt hår är hur lockigt som helst, cause of the humidity. Jag vill gå och lägga mig igen och inte vakna förräns lördag kl. 14.
image372

Kommentarer
Postat av: Charlie

Nä fan vad synd, precis samma sak hände mig förra veckan haha! :/ Visst blir man sur?! Love u

2007-09-10 @ 09:13:13
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

charlie: Haha, aa något ! Jag va asgrinig hela vägen till skolan sen.. =P

2007-09-10 @ 16:53:34
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0