Kortfattat

Har egentligen inte ork att blogga right now, så jag ska fatta mig kort..

Igår:
- Namnsdag
- Sol och bad hos mormor och morfar på eftermiddagen
- Middag hos kusiner och fira mosters födelsedag, trevligt!

Idag:
- Åka båt och däck på förmiddagen
- Golf
- Två bulor i huvudet, en från en järngrej som satt på snöret till däcket. Skulle kastas ner i båten men landade på mitt huvud. Den andra från en golfklubbas bakåtsving, självklart inte meningen. Men aaaj!
- Håller på att skriva om semstern, ska bara orka kolla igenom och ladda upp bilderna.
- Jag ska köpa en iSkin, fodral till min nano. För att få lite färg på min annars svart iPod.

(Förslag på färg?)

That's all.. / J.


Kommentarer
Postat av: Andreas

besvärligt med bulor :/
jag tycker en orange ipod vore ganska coolt! :P

2007-07-22 @ 23:37:11
Postat av: Johanna

Andreas: Jaa, jag vet! Men men.. Jag funderade faktiskt på den oranga. Fast den ljusblå känns lite lockande också. (:

2007-07-22 @ 23:40:25
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Andreas

ja den var också fin! :)

2007-07-22 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0