Honey I'm home!

Har ni saknat mig? Haha, du fråga.. såklart ni har! Anyways, kom hem för några timmar sen. Har sen dess ätit (svensk!) middag, packat ur bilen och pratat med Andreas. Have a lot to catch up on! Orkar inte blogga om allt jag har gjort nu. Har skrivit lite typ "dagbok" i word medans jag varit borta men jag ska skriva mer imorn. Och lägga upp bilder, massvis med bilder. Shit, jag tror vi har tagit typ 500 - 600 bilder. Men men... nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig, för första gången på tre veckor, i min egen säng! Lär vakna någon gång runt tre imorn så jag bloggar mer då. Godnattpuss! (ps. Jag har saknat er också! ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0