Diamonds are a girls best friend

Jag har lite dåligt samvete för att det har blivit så lite bloggande på sistonde. Har inte riktigt kommit in i bloggandet igen efter semstern. Idag har jag, på grund av de har regnat största delen av dagen, inte gjort så mycket. Läst min bok, Tyskungen av Camilla Läckberg, som är den femte och hittills sista boken i hennes serie. Riktigt bra böcker måste jag säga. Hur som helst så har de blivit mycket läsning idag blandat med lite tv-tittande och dator-sittande. Har laddat upp en liten del av de bilder som jag ska blogga om från semestern. Så snart kommer det. Anyways, lite newsflashes..

1, Jag funderar på att gå med i muf. Vi satt och pratade lite igår vid middag och jag mina föräldrar och jag upptäckte att jag tycker att de är riktigt intressant. Hehe, ni skulle sett min mammas stolta min. Mina föräldrar träffades nämligen när de båda var aktiva i muf, för mååånga år sen. Men vi får se hur de blir har inte bestämt mig helt än.  

2, Jag har idag skrivit på och tackat ja till min plats på Företagslinjen på europaskolan. 

3, Jag funderar på att byta b-språk. Eftersom de inte har gått något vidare för mig med spanskan och jag fann de franska språket mycket intressant under våran resa kan de hända att jag byter till franska. Men även där, vi får se. Ingenting bestämt.

Nu ska jag gå och göra mig iordning.



image131


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu är vi hemma! :D

2007-07-24 @ 08:49:45
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Johanna

Mathilda: Jaaa! :D Välkommen hem får man väl säga då. (:

2007-07-24 @ 12:23:01
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Mathilda

Tack. Tänk om även du skulle hitta din framtida man i MUF?!:P

2007-07-24 @ 17:22:38
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Johanna

Mathilda: Ja, det skulle va rätt häftigt. Snacka om att gå i släkten.. ;)

2007-07-24 @ 17:46:08
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0