10 things I hate about you

Förlåt att jag har blivit så dålig på att blogga. Men jag orkar helt enkelt inte. Och så känns de så tråkigt att sitta vid datorn när solen skiner ute. Vilket den faktiskt gjorde idag. Idag har jag därför legat ute och solat en stund och läst Harry Potter 6an. Måste läsa om den för att komma ihåg allting innan jag börjar på sjuan, sista (snyft!). Anyways..

Igår var jag me Andreas på dagen, vi satt nere i hamnen och sncakde och käkade glass. Sen gick vi och hämtade Jonas och gick hem till Andreas och där satt vi ett tag, sen åkte jag hem och åt middag och sen åkte jag ner på stan igen för att kolla film med grabbsen hos Felix, aka Kungen. Vi hyrde American Haunting, skiitläskig film. Men jag såg inte klart hela för jag va tvungen att dra hem.

Idag har jag som sagt solat, spelat schack, gått en promenad med Hazel och åkt skateboard. Vilket inte är liike roligt som snowboard men de funkar. Om man blir bra på det, jag övar. Snart ska de gå en film på femman tror jag de va. 10 Things I Hate About You, tror den ska va bra. Nu ska jag kolla på Las Vegas.
 
/ J,

Kommentarer
Postat av: Charlie

Har precis läst igenom hela din resa och kollat på bilderna haha, det tog tid! Men ni verkar ha haft hur trevligt som helst, jättefina bilder också :) Puss, ÄLSK!

2007-07-28 @ 22:04:58
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Andreas

An american haunting är faktiskt den första skräckfilmen som jag förstår om nån som är spökrädd och så blir rädd för. fast slutet var så skumt så ingen orkade titta på det :P

2007-07-29 @ 16:36:07
Postat av: Johanna

Charlie: Ja vi hade jätte trevligt. =) Puss
.
.
Andreas: Haha, fast du blir aldrig rädd själv. Hehe, tur att jag missade de då. :P

2007-07-29 @ 16:44:23
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0