Wohoo !

Jag totalt knäckte grammtiken! Hoppas jag.. Men de kändes jättebra efteråt och de var inget som var sådär super svårt. På Lunchen åkte jag och Olivia hem till henne och år Prinsess-pasta med sås. Det va nice.. och sött!

Efter skolan har jag nu suttit och kollat på gynpaflickorna som tränade. Eftersom jag typ inte har något mer plugg den här vecka, hur skönt som helst!
Nu ska jag snart äta och sen förmodligen träffa Andie och hjälpa honom med hans grammatik, om han vill ha hjälp förståss.


Förresten fick jag lite av en chock när jag kollade min blogg imorse, Olivia den busungen har ju varit inne och ändrat.. Men snyggt blev det! :)
Så nu ska jag fortsätta i hennes spår och julpynta min blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0