Snowboard är kärlek

Andreas är bäst i världen <3

Och Olivia är min soulmate ! Hur skulle man annars kunna förklara att jag vet precis vad hon tänker..
Olivia: Vi kör hänga gubbe (på baksidan av melkers fysikbok).. vad är de här? _ _ _ _ _
Johanna: uhm, SNYGG !
Olivia: Ooh, Du blev inte alls hängd.
Skills !

Idag efter våran korta skoldag som slutade 13.20 gick jag, Olivia, Marcus och Hugo hem till promillehill. Därifrån plockade jag och Olivia upp Hazel (hunden) och gick för möta två andra trevligt pojkar. Nämligen min pojke och snowboardboy. Sen vandrade vi tillbaka för att kolla film, Blonde ambitions, och äta jordgubbskräm med sprutgrädde! Sen gick vi hem till mig och åt mackisar och kollade på Harry Potter fyra.

Andie: Fan vilket jävla tjockt hår han har.
Jag : Jaah, men han heter ju harry hairy !

Sen planerade jag och A en snowboadresa om ett år, när han har tagit körkort. De blir nice ! Olivia ska bara få ur sina skidfasoner ur huvudet och gå över till boarderbabe-sidan  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0