Rudolf

I <3 x-mas lov !
Igår var de skolaslutning. Artes (en inriktning på skolan, typ estetliknande)-eleverna hade gjort en superbra julshow, den tackar vi för! De målade upp oss företagare med svarta pumps, vit skjorta, pennkjol och rött läppstift. ;) 
Tomten: Säg Mamma..
Dockan: Pappa betalar!

Efter vi sedan varit i kyrkan samlades vi klassvis för lite fika m.m. Våran mentor ritade på väggen! han skulle skriva GOD JUL på tavlan men märkte inte att den tog slut efter ett tag, så halva L:et hamnade på väggen.

Klockan 11.19 satte jag och Olivia oss på tåget mot sthlm for some julshopping. Lyckat! Hittade till både lillebror, mamma, pappa och älsklingen.. näästan klar med all shopping nu. Tåg hem med pappa och sen hem till Andie. Där kollade vi på ett antal filmer och hade trevligt. Nu har jag sovit ut och ska njuta av lovet. Åker till fjällen om 8 dagar! Då ska jag snowboarda sönder mig.. aaaah längtarlängtarlängtar!

Nu: duscha och sen ner till farmor och baka peppisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0