Catch up

Soooorry, jag har varit alldeles för lat för att orka blogga nu i mellandagarna. Och jag skulle vilja säga att de blir ändring på de nu. Men again; soorry! För nu drar jag upp till fjällen i en vecka och snowboardar som aldrig förr.



Försökte blogga för några dagar sen men då fucka blogg.se ur totalt. Så jag tänke bara publicera de nu.

Haft en mycket trevlig juldag. Vaknade vid lunch, åt frukost, gick en låång promenad med hela familjen i skogen. Sen kollade vi på bourne ultimatum och sen kom älsklingen.


Mina julklappar:

Pirates 3 dvd

Flytande svart eyeliner

Halsband och örhängen av älsklingen, huuur fina som helst!

Plattång (Thank god!)

Bula, typ

Sked (till min silverbesticksamling)

Baslinnen och t-shirs

Mjukisbyxor

PC-väska

Strumpor

Snowboardbyxor

Snowboardboots

Pyjamas

Och pengar


Tror jag fick med allt där. Imorn bär de av till etown for some shopping, jag har pengar att spendera. Ska se om jag hittar en snowboard och jacka, och of course massa kläder.



 
Shoppng i eskilstuna var nice. Men hittade tyvärr inte så mycket. Bara supersöta underkläder, grå lång cardigan och en snowboard jacka.. en vit anorak. Passar hur bra som helst till mina nya boots som är i vitt och guld, och mina snowboardbyxor som är bruna. Vem kommer va snyggast i backen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0