The end's not near..

it's here ! Det är sant som mamma säger. Jag måste börja gå upp tidigare nu (och lägga mig tidigare) så att jag inte är heelt död när skolan drar igång om tre dagar... treee dagar ! My goodness va de här sommarlovet har gått fort. Känns de som i alla fall. Fast när man tänker tillbaka till början av sommaren så känns de som en evighet sen. Jaja, inatt läste jag ut Harry Potter 7an, sista boken.. Usch va sorgligt ! Mamma började läsa ettan högt för mig och min lillebror när vi var på Mallorca 2000. Och sen dess har jag varit fast. Ska inte avslöja något om boken för er som inte har läst än men jag kan säga att det är en av de bästa böcker jag läst. Alla Potterböcker är jättebra men den här asså.. nej nu ska jag inte säga mer för då kanske jag avslöjar nått. Har stor respekt för J.K Rowling kan jag säga !

image292 image293

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Någon utomhusaktivit tror jag inte vädret tillåter så de blir nog till att sitta inne idag.. lite trist men samtidigt ganska skönt. Är en aning orolig för hur vädret bli i helgen om det ser ut såhär nu bara. Kul och stå i ösregn på voice07, intee !

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, den är så jävla bra! Jag grinade ganska mycket där i slutet, och när jag tänker tillbaka på endel saker så får jag tårtar i ögonen typ. Synd bara att allt är slut nu!..

2007-08-16 @ 18:58:35
Postat av: Andreas

satan, jag vill läsa den! :D den verkar asbra!.. eller alla säger att den är det iallafall :P

2007-08-17 @ 04:56:44
Postat av: Johanna

Petra: Jag håller verkligen med dig! Jag låg och asgrina typ hela fyra sista kapitelerna (stavas ?).. =P Den bästa bok jag läst, helt klart!!
.
Andreas: Ja meen köööp den då..

2007-08-17 @ 13:25:14
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Jessica

Åhh jag vill också läsa den!!! :( Alla säger att den är jätte bra, jag bara längtar som FAAAN!! - PussPUss

2007-08-17 @ 13:58:52
URL: http://strumpbyxor.blogg.se
Postat av: Andreas

Johanna: det behövs inte, jag ska låna den av Zoë :)

2007-08-17 @ 15:25:02
Postat av: Johanna

Jessica: Jaa gör de! Om du vill läsa den på svenska så kommer den ut i november :)
.
Andreas: Aha, lovely ! =P

2007-08-17 @ 15:54:05
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Petra

Speciellt när man fick redan på att en person (säger inte vem ifall någon skulle läsa detta som inte läst sista boken än) var kär i en annan, och hade varit det hela livet. Det var så hemskt tyckte jag :P haha

2007-08-17 @ 18:57:25
Postat av: Johanna

Petra: Jaa, I did NOT see that coming kan jag säga..

2007-08-17 @ 19:49:29
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0