Skoooolk !

Upptäckte för en stund sen att det inte blir någon skola för min del imorgon. Har nämligen bara en lektion, grammatik mellan kl. 12.30 - 13.20. Men kruxet är att kl. 13.00 måste jag infinna mig hos tandläkaren i etown, vilket betyder att jag måste åka hemifrån runt. 12.30.. Därmed "hinner" jag inte med nån school imorgon. Dessvärre tror jag dock inte att jag lyckas smita undan plugget, får bli lite läxor hemma istället. Men en liten sovmorgon ska jag i alla fall unna mig själv. (: Sköönt !  Nu väntar min stora, varma, gosiga säng.. Godnattpuss

image308
Kajsa är en duktig fotograf

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha ;) Niice!

2007-08-28 @ 17:08:27
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0