Movienight !

Är förvånandsvärt frisk trots vare den iskalla nollningen. Lite ont i halsen bara men inte ett dugg hes, konstigt. Jaja, dagen har bestått av skola. Engelska, svenska, lunch på kebaben, historia och sen idrott med rugby. Jag flög som en vante när folk tacklade mig. Well well, har lite bråttom nu. Eller de tror jag i alla fall.. Ska till eskilstuna med lite folk och kolla på bio med vet inte vilket tåg vi ska me. Vilken film är fortfarnade inte heller bestämt, vad jag vet. Imorgon kanske vi ska dra till en klasskompis named Carl och chilla hos honom i Arboga. Får se om jag hänger på eller inte. Nu ska jag göra mig iordning och sen måste jag plugga lite innan vi sticker. Ha en trevlig kväll allihopa, det ska vi ha !  Puusss

image317

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0