Igår och idag

Och som att det inte var nog med all typ träningsverk (eller vad sjutton det nu var, ont hade jag i alla fall) från igår så har jag plågat min stackars kropp ännu mer idag. Burit flyttkartonger, möbler och alla möjliga saker in och ut ur flyttbilen. Min rygg har i princip gått sönder. Usch, ont ont ont ! Anyways, skolstart imorgon. Första ring damn it ! Haha, jag känner mig så liten ändå. Eller inte liten men inte så stor som man tror att man ska känna sig när man börjar gymnasiet. Det kanske kommer vem vet. Är en aning nervös men så ska de väl va.. Ska samtidigt bli helt galet kul !

Igår, the Voice07. Helt klockrent ! Jag, Khazan och Katrin tog tåget in till Stockholm. Där vi gick vi runt lite och kollade i affärer. Köpte två par Björn Borg trosor för halva priset på Björn Borg (obviously). Sen gick vi och käkade lunch på Mc Donalds. Sen gick vi till pub och mötte upp med Katrins kompis och sen gick vi ner till Kunsan. Inte jättemycket folk när vi kom dit faktiskt. Då var klockan typ fyra. Gick och ställde oss längst fram. Typ fyra meter från scenen. Stod dör och trängdes ett tag. Sen gick vi ut därifrån för att andas lite. Så då stod vi längst räcket på vänster sida om scenen precis. Hehe, där de filmas mest ! Får se om jag/ vi är me på nått. Lördag kl. 17 sänds konserten på tv. Finns egentligen inte så mycker mer att säga om själva konserten. Har redan sagt att det va grymt bra musik ! Tog tåget hem efter konserten. (Har massa bilder som jag ska ladda upp. Men just nu verkar de inte funka att lägga in de på datorn från mobilen så jag gör de imorgon, om jag hinner. )

Idag har jag som sagt hjälpt till att flytta åt min farmor. Tungt ! Men nu är de mesta fixat i alla fall. Så nu ska allt bara packas upp och möbleras och så. Ska tapetseras i vardagsrummet också. Får se när de blir gjort. Blir väl lite fullt upp nu när skolan börjar.

Nu ska jag städa lite, suck, men jag måste. Mitt rum är ett disaster! Sen ska jag packa min väska och kolla kläder till imorgon och sen gå och lägga mig. Wish me luck tomorrow !


Kommentarer
Postat av: Charlie

Ååh vad synd att jag inte var där, hade velat träffa dig!!!! :) Men vi måste ses nångång, eller rättare sagt, snarast! Det var ju så längesen.
Lycka till imorgon, det kommer gå skitbra :) Jag har 4 dagar kvar av sommarlovet haha, men jag läääängtar! Puss, älskar dig

2007-08-19 @ 23:09:29
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Mathilda

Haha! jag börjar 27:de ;P

2007-08-21 @ 11:56:26
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0