Hundra saker

Eftersom jag hatar lillasyster Mathilda så mycket (ironi!) så känner jag mig tvingad att fullfölja hennes request om att lista etthundra saker om mig. So here you go:

1. Jag älskar att blogga och gör det så ofta jag kan.
2. I'm a huuuuge fan of Pirates of the Caribbean.
3. Jag har åkt snowboard i 5 år och älskar det obeskrivligt mycket !
4. Jag är grymt inne i sista Harry Potter boken nu ..
5. Det senaste jag shoppade var örhängen, eller nej det var en väska förresten.
6. Jag saknar Lavelane så mycket att det gör ont.
7. Mitt annars så very curly hair har på grund av längden nu antagit en mer vågig form.
8. För tillfället lyssnar jag på P Diddy - Last night.
9. Jag bor i en grön villa med Mami, paps och lillebror .
10. Jag tjatar på mina föräldrar att nästa sommar bygga pool.
11. I natt sov jag i min favorit PJ, min Tomas Ledin tröja från en konsert 2003.
12. Jag har absolut inga planer för dagen.
13. Jag har bara träffat Felicia en endaste gång på hela sommarlovet. :'(
14. Felicia är min bästa kompis och jag älskar henne mest !
15. Senaste gången jag träffade Mathilda var nere i Frankrike. ( På Lavelane )
16. Jag har bott på tre ställen. Lägenhet, radhus och villa .
17. Jag är äldst av alla mina kusiner.
18. För tillfället har jag en crush på Heath Ledger.
19. Den av mina kompisar som jag har känt längst är Marcus.
20. Min mobil är en Sony Ericsson k810i, and I love it !
21. Jag saknar min barndomsbästis Charlie jättemycket !
22. Jag & Charlie skulle kunna skriva en bok tjock som bibeln med alla crazy saker vi gjort.
23. Jag är 100% svensk
24. Jag föddes på KS
25. Jag har bara gjort en fjärdedel hittills och det här kommer ta flera timmar för mig.
26. Jag har en brun Laberador som heter Hazel
27. Mitt rum har bruna väggar
28. Jag kanske ska till Sthlm med Felicia imorgon, hoppas !
29. Jag har varit i 19 länder.
30. Jag älskar att prata engelska.
31. Den läskigaste berg-o-dalbanan jag har åkt var i Las Vegas.
32. Jag brukar ge mig själv godisförbud.
33. Första gången jag träffade Mathilda var när hon va fyra dagar.
34. Jag älskar Ben &Jerry-glass. Fast vem gör inte de å andra sidan..
35. Jag åt tacos igår till middag.
36. Det blev just bestämt att jag och sötnöt Felicia ska till Estocolmo imorgon.
37. Mina naglar har nog aldrig varit så långa som de är nu. Lycka !
38. Jag red i fem år innan jag slutade för 1½ år sen nu..
39. Min mascara är från Nivea
40. Jag vill bli adovokat, troor jag..
41. I Frankrike åt jag sniglar.
42. I kväll ska jag och paps måla farmors nya lägenhet
43. Jag är stolt över mina betyg.
44. Jag ska köpa en almanacka imorgon i sthlm. Från ordning&reda..
45. Min yngsta kusin är bland de coolaste jag känner.
46. Jag har läst spanska sen i sexan och kan fortfarande typ ingenting.
47. Jag tror jag ska byta till Franska nu i gymnasiet.
48. Jag har två mellannamn. Varav ett jag vill ha som tilltalsnamn hellre än Johanna.
49. På vårterminen i 6an flög jag ner och hälsade på Felicia när hon bodde i Portugal.
50. Nu har jag gjort hälften.
51. Jag har fobi för ormar och kan börja gråta bara jag hör ordet.
52. Jag drömde inatt att jag blev kidnappad och fort som attan samlade ihop allt mitt smink.
53. Min svart iPod har ett ljusblått "skin"..
54. Jag kunde sjunga Tomas Ledins låtar innan jag kunde prata.
55. Min favorit resturang är Thank god it's Friday
56. Jag såg Pirates of the Caribbean 2 första gången på bio i San Francisco.
57. Största delen av mina kläder kommer från Gina Tricot och H&M.
58. Jag älskar mina vans !
59. Jag vill gifta mig rikt.
60. Jag har tandställning uppe...
61. ... och nere . ( Suuck !)
62. Jag älskar julen! och Grinchen ..
63. Jag tycker att Sushi är gudomligt gott !
64. Vi har en kräftis på gatan varje år.
65. Jag planerar att gifta mig på Lavelane ! Med Mathilda som maid of honor.
66. I våras klev jag på en spik.. Det gjorde ont !
67. Jag har en svaghet för killar med muskler. Framförallt magmuskler !
68. Min parfym kommer från DKNY.
69. Jag har ett halsband med kräftan ( mitt stjärntecken ) på mig.
70. Jag har inte tagit av de sen nyårsafton.
71. Enligt Felicia har jag en tendens att ramla på grund av mina långa ben.. really ?
72. Jag håller på med en Amerikansk sport som heter Color guards .
73. Jag tycker om att spela badminton.
74. Jag skulle vilja vara en sjöjungfru för att jag älskar vatten/havet så mycket.
75. Min bikini är brun.
76. Woho, jag är redan på nummer 76.  
77. Mitt lyckotal är tre.
78. Jag har ett myggbett på axeln.
79. Jag tycker om att dansa !
80. Jag älskar killparfymer. På killar på of course..
81. Jag har skippat lunchen, oops
82. Jag skänkte mina nappar till Bolibompa.
83. Min lillebror föddes på min två-årsdag
84. Jag har pussat trottoaren i Hollywood, på Johnny Depps stjärna.
85. Jag har tre hål i öronen. ( Ett i ena, två i de andra. )
86. Jag vill pierca naveln.
87. Jag umgås ofta med bara killar.
88. Jag gillar min mammas westernstil.
89. Mina föräldra träffades i muf..
90. Jag prenumererar på VeckoRevyn.
91. Jag borde ta och bädda min säng.
92. Jag funderar på att slinga mitt (bruna) hår. Så att lockarna ser ännu mer solblekta ut..
93. Jag är 174 cm lång.
94. I'm only six numbers from the finishline now.
95. Jag älskar att åka båt.
96. Jag har gått på Kinesiska muren..
97. Jag är högerhänt.
98. Jag har gröna ögon.
99. Jag hade faktiskt kul när jag skrev den här listan.
100. Jag är äntligen klaar ! :D


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha! Det går fortare n vad man tror!

2007-08-09 @ 18:24:03
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Mathilda

Du bode förresten vara en Mrs J, med.. Jag glömmer hela tiden bort hans namn!

2007-08-10 @ 09:06:15
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Felicia

haha du ramlar ju inte pågrund av benen :P. Att benen var överallt var en sak och att du ramlade var en annan sak :P. PUSS

2007-08-10 @ 17:56:49
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Johanna

Felicia: Jahaa, well.. =P

2007-08-10 @ 19:51:58
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Andreas

shit! jag brukar inte ens komma på fem saker om mig själv på såna där :P jag antar att jag är en ganska ointressant mäniska

2007-08-12 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0