Gårdagens

Igår vad jag som sagt i Etown med kusinerna och shoppade lite. Köpte ett trepack örhängen från H&M bara. Och te på donken. Haha.. Jag och Amelia går in på H&M medans Evelina står utanför och ringer till sina föräldrar angående hemfärden. När jag kommer ut:

Evelina: De sa att vi ska gå runt och titta lite för dem är i tuna park och ringer när dem åker därifrån.
Johanna: Skiiitsnygg kille i kassan! Men han måste va gay..

Sen åkte vi hem och jag åt middag hemma innan jag åkte ner till kusinerna igen för att sova där. Hazel har nu fått ett par alldeles egna strumpor. Nämligen ett par babystrumpor från Lindex, halkstrumpor till och med. Söt! Upptäckte förövrigt imorse att min kusins små SpiderMan-flipflops var instuckna i mina skor. Bra fråga hur de hamnade där? Hmm..

image264 image265

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sweeta sulor!

2007-08-01 @ 15:38:12
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Andreas

Då funkade det! :O jag skulle testa om jag kunde trolla, så tänkte jag jättestarkt på att ett par spidermanflip-flops skulle hamna i dina skor... så gjorde dom det tydligen! trodde inte det skulle fungera

2007-08-01 @ 21:20:10
Postat av: Johanna

Andreas: HAHAHAHA!! xD Coolt
=P

2007-08-01 @ 21:21:24
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0