DAGENS...


Tabbe: Som sagt så trodde jag inte att jag hade några lektioner idag. Men där hade jag fel ! För jag har nämligen valt till en kurs i datakunskap. Och hon som jobbar i kansliet hade sagt att om det fanns plats på kursen så skulle hon höra av sig. Så jag var inne och kollade min "skol-mail" igår men hade inte fått nått meddelande. Så imorse klockan 08.55 loggar jag in på min schoolsoft för att anmäla att jag inte kan närvara på grammtiklektionen. då ser jag att det står att jag har Datakunskap kl.08.50. Heelvete ! Så jag flög in i duschen och duschade på typ fem minuter, klädde på mig, sminkade mig och hoppade in i bilen och pappa skjutasde mig. En halvtimme sen blev jag, kunde ju vart värre.

Äventyr: Igår betämde jag mig för att börja "samla" på registreringsskyltar. Så heela dagen har jag letat efter 001 för att sedan fortsätta med 002, 003 osv. Varenda bil på väg till Eskilstuna och hem kollade jag men iiingen 001a. Så när jag och pappa åkte hem från ica när vi hade handlat middag så ser pappa en 001a.. men inte jag ! Så vi vänder och följer efter bilen genom bokstavligt talat hela stan, men vi tappade bort den. Så nu måste jag leta efter en ny. Suck !

Inköp: Ett svart cardigan från JC och ett vitt ribbstickat linne från H&M.

Plugg: Engelska, datakunskap, naturkunskap och histooria

Nyhet: Tydligen hade jag läst fel på mailet igår, så nollningen är fortfarande imorgon. Får se hur det blir nu i och med att 3orna inte ens får kasta ägg och vatten på oss. Jajaa.

Upptäckt: En gång var jag och Olivia nästan släkt. När våra småsyskon va ihop.. Haha sött ! =P  Fast de var typ när dem va tio eller nått, men ändå !

Kvällsaktivitet: Jag hade ju tänkt att plugga. Men precis när jag skulle börja så kom Hugo, Gustav och Olivia över och frågade om jag ville käka pannkaka med dem. Våran favvohobby ! Haha.. så vi gick över till Hugo (vi bor grannar) och lagade ungspannkaka. Jag hade i och försig redan ätit men jag dog inte av lite pannkaka också. Sen när Hugos mamma kom hem så hade hon med sig tröjor. 30 stycken sprillans nya adidas tröjor som våran klass ska skriva på och ha imorgon på nollningen ! Daamn, va bäst vi kommer va.. EF07 . Har hittills vart ganska "rädd" för europaskolans nollningen eftersom den sägs vara en av Sveriges värsta, men nu är jag så jäävla taggad !


    
  


Nu har jag i alla fall läst klart alla sidor i historian tills imorgon och gjort klart nästan alla uppgifter som ska va klara tills på torsdag också. För jag kan tänka mig att det inte blir jättemycket plugg imorgon. Får se om jag hinner blogga imorgon eller inte. Vet inte när jag kommer hem. Men nu ska jag gå och göra mig iordning och sova. Är sjukt trött plus att jag behöver ladda för morgondagen.. Vi är på gång, vi är laddade vi är tända !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0