Uppdatering at last - Bryssel

När till och med pojkvännen påpekar dålig update är det fan illa :P

Bryssel var awsome! Även om det mest kändes som ett irriterande upphåll i allt pluggande inför studenten så var det en rolig vecka och jag hade superkul med tjejerna :) Hela veckan var en mix av besök på eu-institutioner, utflykter, shopping (köpte min studentklänning :D), tjejsnack, god mat, belgisk mat, öl, choklad och massa massa skratt :) Skönt att vara hemma igen och den senaste veckan har varit stressig i skolan men jag har i alla fall skrivit mina två sista prov någonsin på gymnasiet, känns helt sjukt :D

Här är lite bilder, mest tråkigt turistbilder ;) de roliga finns på fb







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0