Studentskiva

Har jobbat varje dag sen i onsdags (förutom idag dårå) och det har faktiskt varit jättekul :D jag gillar donken. Gillar människorna jag jobbar med och gillar maten ;) höhö.

Igår slutade jag 16 och skyndade hem för att göra mig iordning inför vår studentskiva :D det var typ rockabilly-tema och alla hade verkligen klätt ut sig :D jättekul! Sjävlklart är jag dock så dålig att jag inte tog några bilder (har inte ens en kamera, kanske ska önska mig i studentpresent?) men de kommer nog ut ett gäng på face snart ska ni se ;) blev iaf mycket nöjd med min outfit och hela kvällen var fantasktiskt underbar. Kan typ inte fatta att mina tre år på europa snart är över, kommer sakna så många sköna människor!

 

Jag, Linpan och Dogge ;) snott bilderna från Jossan :D

Well well.. en halvjobbig vecka framför mig nu då. Hoppas på kanonfint väder så man blir lite glad :) har inga prov men en del inlämningar och redovisningar. Sen är skiten över!!! Som jag sa till Felicia idag: min motivation dog för typ en månad sen och jag har levt på min reservenergi sen dess. Men nu börjar fan den också sina!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi får bita ihop jäkligt hårt de sista veckorna!! Jag höll rent utsagt på att dö idag eller i alla fall spy på min helvetes analys, men I did it! Den är nu skriven, yey och det känns en aning lättare höhö!



Du var väldigt söt på skivan :D <3

2010-05-16 @ 22:44:43
URL: http://havik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Felicia: Jaa helt klart! Vad duktig du är sötis, jag är straax klar med dagens uppgift också ;) snart slut snart slut snart slut!



Tack :D hihi <3

2010-05-16 @ 23:05:07
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0