Bryssel 2010

Igår hade vi redovisning av PA vilket gick mycket bra :) när jag kom hem fick jag dock sådär stöööört jag-kan-inte-sträcka-på-mig-och-vill-typ-dö-ont i magen som jag haft några gånger tidigare. Beror förmodligen på stress som släpper nu när skolan börjar lugna ner sig. Så jag deckade och sov i några timmar på eftermiddagen och sen var det ju bara att skippa allt vad valborgs-firande innebär. Åt god middag med familjen och pluggade sedan klart de sista grejerna innan resan nu nästa vecka. Sen kom min fina älskling till mig och så kollade vi på film (Zorro) och åt ost och kex - mys :)

Idag har jag tvättat och packat inför resan. Åker hemifrån 07 imornbitti
och sen är det bryyyyyyssssel :D tills på fredag då vi kommer hem igen.

Nu ska jag snart iväg med Strömbergs på teater som vi fick i julklapp :)
Så I'll see you when I see you, ha en grym vecka för det ska jag haaaa :D




Kommentarer
Postat av: Felicia

KOM HEM!!! <3

2010-05-05 @ 20:13:20
URL: http://havik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0