Vill inte vara sjuk!

Jekla skiiiiiiiiiit då! Hade verkligen tänkt satsa på träningen den
här veckan och träna mån-tors men imorse när jag vaknade
hade jag skitont i halsen och börjar känna mig hängig så får
skippa passet idag. Hatar när jag inte kan uppfylla mina mål! 

Anyway så ska jag istället plugga lite idag, inte för att jag har
något som måste göras men alltid skönt att ligga lite före ;)
Finns inga ord som kan beskriva hur skönt det ska bli att ta
studenten! Men damn vad jag är värd det efter dessa 3 år!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är också sjuk, buhuuu :(

inte kul, snörvlar som en liten snorunge, och jaa jag är en snorunge bokstavligttalat :(

2010-03-23 @ 15:49:27
URL: http://ironyisakiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0