100-dagarsfesten var bäst!

Veckan som gått har varit sjukt ointressant!

Dock var gårdagen och framförallt kvällen den bääästa
på länge :D Först åkte jag till etown för att shoppa något
att ha på mig till kvällen och sen var det dags för MUF
södermanslands distrikststämma där många bra och
intressansta motioner och propositioner röstades igenom (:

Åkte hem och packade ner allt för kvällen och sen bar det
av hem till världens bästa Kathrine. Där fixade vi oss: jag,
Kathrine, Emma och Hanna och sen åt vi jättegod middag
från greken. Förfestade där med tjejorna och drog sen till
UB där det var fullt ös, verkligen bästa utgången på länge!
Så sjukt jävla kul och alla verkade supernöjda (:

Nu blir det plugg och ikväll hoppas jag på chips
och film-mys med mannen min !


såg så cp ut att jag var tvungen att cutta bort halva mig ;)

Tack för igår brudar ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är alltid fin sötnos!!

puss på dig! <3

2010-03-07 @ 18:35:44
URL: http://ironyisakiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0