Ser fram emot Belgienresan!

Moahahaha! Vet ni? Idag hade vi första europakunskapslektionen på sista delen och vi fick ut våra arbetsområden på de individuella arbeten vi ska göra. Och typ alla fick grejer om museum, byggnader, slott och sånt grej men inte jag ;) jag ska skriva om Belgiens matkultur och öl. Det känns som att det kommer bli mitt bästa arbete på europaskolan! Får jag lov att presentera Belgiens matkultur och öl:

Det ser man väl ut att kunna överleva på, mitt mål under resan är
att gå upp 7 kilo på pommes&bea och choklad, är du på Ebba?

Belgien är som ni ser ett mycket intressant land,
kolla bara på deras topp-8-lista över kända belgare:
 - Jean-Marc Bosman, fotbollsspelare
 - Tom Boonen, cyklist
 - Jacques Brel, sångare
 - Kim Clijsters, tennisspelare
 - Jean-Claude van Damme, skådespelare
 - Marc Dutroux, seriemördare!!!!!!!!
 - Franky van der Elst, fotbollsspelare
 - Justine Henin-Hardenne, tennisspelare


Kommentarer
Postat av: Pär

Jag hjälper dig gärna med din svåra uppgift;)

2010-01-07 @ 22:01:45
Postat av: Johanna

Pär: Ahmed gud va bra :D för jag tänkte nämligen att jag ju givetvis måste smaka allt detta innan redovisningen. Så att jag vet vad jag ska rekomendera och inte liksom ;)

2010-01-07 @ 22:32:14
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0