Min balfrisyr

Just nu är trött och less på i princip allt! Orkar inte ens med
mig själv.. än mindre skolan och all annan värdelös jävla skit!

However så finns det en teeny tini little grej som gör mig
på gott humör igen: Balen! (och studenten)

Så den senaste timmen har jag sökt runt olika sidor och kollat
klänningar och håruppsättning. Tid hos frissan är ju bokad sen 
länge och nu har jag hittat en frisyr jag vill ha också! Det fick 
bli hos Linda till slut i alla fall, känns tryggast eftersom mitt 
hår är lite av ett mysterium och jag vet att Linda vet det.. typ! 
 
Säger bara: tjingpax på Laurens frilla - den ska jag ha!  
Eller vad tror ni, can I pull it off?!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

OFC! Fett fiiiin :D

2010-01-27 @ 16:01:17
URL: http://mthilda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Timmis: :D <3

2010-01-27 @ 20:20:14
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle se underbart ut på dig :)

2010-02-02 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0