Helgens framgång:

Jahapp.. då var den sitta-inne-hela-tiden-plugga-PA-helgen
över. Och vad har jag åstadkommit då?! Ja typ det här:

Känns skönt att ha kommit en bit med uppsatsen även om det "bara"
är råmanus som ska var klart till fredag (onsdag för min del eftersom
en av mina intervjupersoner måste läsa och godkänna först) Och
nej det här uppsatsen har inte magiskt vuxit fram av sig självt jag
har faktiskt jobbat hårt för den! Och därför tycker jag att jag nu
förtjänar att gå och lässa mig i sängen och kolla film och äta choklad
med min fina man, sådeså!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

DUKTIG! :D<3

2010-02-08 @ 22:42:37
URL: http://mthilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mathilda: Tack babe :D

2010-02-09 @ 12:48:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0