Blindis?

Vaknade flera gånger under natten med typ kramp i magen. Enda gången det inte gjorde ont var när jag låg i fosterställning och det är ju inte överdrivet bekvämt... Mådde illa gjorde jag också. Drack en samarin och somnade om. Sov bättre men kunde fortfarande inte sträcka på mig. Kändes precis som det gjorde i början av juni förra året när jag åkte in för blindtarmen. Mami väckte mig på morgonen mend inte en chans att jag hade kunnat gå till skolan när jag inte ens kunde gå upprätt.. Sov några timmar till och sen kändes det bättre. Nu har jag legat i sängen hela dagen - pluggat och kollat på film. Börjar bli rastlös och få panik över skolan. Hatar att vara sjuk och missa massa!
Snart kommer iaf Andy hit och tar hand om mig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0