Psykologiprov

Papi har precis förhört mig på psykologin till morgondagens prov så nu känns det lite bättre. Blev en rejäl pluggdag idag men det behövdes verkligen! Satt ute i solen och pluggade i bara linne, sjukt varmt och skönt! Vet inte var min motivation har varit vägen? Brukar ligga på topp och alltid plugga järnet inför allt men nu tror jag att jag lever lite i framtiden. Har intalat mig själv så länge att det snart är slut så när jag slutade plugga på lovet blev det pannkaka av alltihop. Men nej, jag ska kämpa till slutet!

Många som anmält sig till balen nu också så det är kul :D Måste ta tag i det där med klänning. Lutar åt den jag provade i sthlm, om den fortfarande finns kvar vill säga..

Nej nu blir det dusch och
sen sängen, lateeeer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0