FÖ07a!!!!!!

Felix Calle Röven Robin Lina Olivia Jennifer Petra Johanna
Damn we're good! Inställningen när jag kom till thomas-
hallen imorse var att vi skulle lägga oss första matchen.
Vi var liksom 8 pers (mindre än halvklass) och ingen hade
riktigt någon lust.. Men efter vårt kick-ass, supergrymma,
asagulliga spex blev man lite pepp och efter första segern
blev det kalaskul :D Vi vann gruppen, vi vann kvartsfinalen,
vi vann semifinalen (OCH SLOG KF07!!!) och sen vad det
dags för final mot KF08 som vi tyvärr förlorade mot med
2-0. Men jag är fett stolt ändå :D De tidigare åren har vi
inte ens gått vidare i gruppen men idag hade vi flyt ;)

Nu är jag hemma hos min älskling och ska mysa med
honom hela kvällen. Idag har vi varit tillsammans i 2,5 år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0