50-dagarsfesten!

Sitter och äter ostbågar och dricker cola, men annat än ett sug för onyttigheter mår jag prima. Som vanligt :) Fixade mig hos Kathrine igår och käkade där. Sen förfest hos hennes syrra innan 50-dagarsfesten på UB :D Huuuur gryyyym var inte Deejay Quality?! Bästa jag nånsin höört! :D Jag och min älskling gick hem hyffsat tidigt efter att en del tråkigheter hänt... men överlag var det en kanongryyym kväll :D


Nu ska jag svida om från gårdagens kläder ;) (sov ju hos Andreas) och sätta igång med pluggandet. En engelskabok ska redovisas, ett prov om EG-rätten ska skrivas och ett projektarbete ska lämnas in den kommande veckan... Tufft! Men bara 44 dagar kvar nu!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0