Matte c(p)

(okej, jag tröttnade på twittergrejen)

Har faktiskt tröttnat lite på bloggandet överhuvudtaget..
ingen kommenterar ju?

Skolan flyter på som vanligt. Faktiskt inte vansinigt mycket än, men det kommer väl.. uäh! Idag hade vi Matte c(p) som ebba så fyndigt kom på ;) och affeng, formellt värre måste jag säga. På söndag åker Andy till Egypten i two weeks, det kommer bli det längsta vi varit ifrån varandra ever (sen vi blev tillsammans för 2 år sen).. Men jag överlever nog (:  Nu ska jag internetshoppa, i like!



Kommentarer
Postat av: Kathrine

hihi tror du blev lite sugen efter du såg mina skor ;)

Jag kommer sakna dig :( <3

2009-09-15 @ 17:25:42
Postat av: Hanna

var internetshoppar du? :) jag har också fått upp ögonen för det ;)

2009-09-18 @ 21:07:52
URL: http://hannaoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0