2-års dag

Idag, 1/10, har jag och älslingen varit tillsammans i 2 år (:
Och jag har fortfarande (!) inte kommit på hur jag ska
förklara min kärlek, kommer nog ta många år till innan
jag kan göra det. But we've got time! Cause I'm never,
ever gonna letcha go!

Så idag har vi pratat i telefon, det var mysigt. Men jag höll
typ på att börja grina hela tiden. Helt sjukt vad saknad kan
göra. Gråter för allt och inget och känner mig typ ensam i
ett klassrum men 30 pers. Så nej, kom hem nu älskling!

Första bilden på oss, tagen för 2 års sen (förra helgen typ)


Kommentarer
Postat av: Kathrine

jag älskar dig :) <3

2009-10-02 @ 07:51:10
URL: http://violakathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0