Välkommen sommar !

(glömde klicka på publicera förrut)

Jag överlevde matteprovet.. tror till och med det gick bra faktiskt!

Eftersom matteprovet var det sista innan sommarlovet ägnade jag gårdagen och kvällen till att fira detta. På eftermiddagen åt jag glass med Hanna och Kath. Sen bikade jag och baby hem och fixade lite. Martin kom över och så gillade vi. Sen kom Sofie, Hanna, Bodén, Hugo och Christin. Vi myste med jordgubbar och glass, gitarrspel, kubb och film.

Imorse ringde klockan alldeles för tidigt för en lördag. Men jag pallrade mig upp, frullade och åkte till Mariefred för flaggupvisning. Vilket gick över förväntan.. sen gick jag upp till världens bästa Felicia. FÖR länge sen vi sågs! Vi snackade och catchade up allt som hänt sen sist, åt jordgubbar och solade. Mys!


Nu är jag hemma sen några timmar.. har solat, läst bok och övningskört. Livet utan plugg är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0