Tjejkväll

Ååh vilken underbart trevlig kväll jag hade igår. Var som sagt hos Felicia och träffade några av hennes kompisar, Ulrika och Sarah. Supergulliga tjejer. Vi avnjöt tacos till middag och sen massa godis och chips medans vi spelade spel och snackade.

Imorse varknade jag och Felicia vid typ 10. Gjorde pannkakes-brunch och skrattade. Som vi alltid gör! Vi spelade ett ordspel där man ska beskriva ord (typ som "Med andra ord"). Jag skulle beskriva "Blåögd".

- Man brukar säga att man är blond och .... ?
- brunett ?
- Neej, blond och ... ?
- Dum i huvudet?

(jag inser nu att det inte låter lika roligt som det var,
men tro mig vi skrattade så att tårarna sprutade)

Sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här hemma. Ska laga lunch till min pojke som kommer hit och sen ska jag plugga geografi tills jag stuper. Det ska banne mig bli mvg på det här provet också !


En notis till alla som vill ha tag på mig.
Jag rekomenderar msn eller fejjan (facebook)
eftersom min telefon är inlämnad och jag för tillfället inte har någon!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var hur mysigt som helst och jätteroligt att du kunde komma! :D Kändes som old times igen! Vi får verkligen se till att ses oftare, har saknat dig som en tok! Puss gumman <3

2009-03-14 @ 17:21:50
URL: http://fhavik.blogg.se/
Postat av: sarah

det var verkligen jättetrevligt igår :D

2009-03-14 @ 18:06:43
Postat av: Anonym

Felicia: Ja vi borde verkligen bli bättre på att ses (: så här kan vi inte ha det. Mår alldeles för bra med dig för att ses once a month typ.. om ens det :(

<3 alltid vi!

.

Sarah: åh hej (: ja visst var det? borde definitivt göras om!

2009-03-14 @ 23:38:19
Postat av: Charlie

Hahahahaha "blond & dum i huvet" :'D

2009-03-16 @ 11:14:48
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0