THOMAS - EUROPA

Okeej, man kan se det här ur två aspekter.

Heeeeelvete! Vi förlorade matchen Europa - Thomas..
Någon jävla "strömberg" sprang runt och gjorde massa
mål och vi förlorade till sist med 4 - 1. Tack vare Bellström
blev det i alla fall 1 mål till Europa. Dock måste jag säga
att alla europaspelare var duktiga! Vi tar dem nästa gång !


Ååååååh jag är så stolt över min snygging till fotbollsspelare.
Han gjorde 2 mål och 1 assist. Resultatet blev vinst till Thomas
4 -1. (Simon och Jerry gjorde mål för thomas och Christopher
för Europa) Grattis !

Kommentarer
Postat av: Andreas

Neeej jag skulle inte tro det;P

2009-03-17 @ 20:56:39
Postat av: Johanna

Andreas: men bite me ;)

2009-03-18 @ 15:09:42
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: malin strömberg

"Andreas gjorde 2 1/2 mål" xD det tyckte jag va lite kul;) hehe

2009-03-18 @ 23:07:51
Postat av: Johanna

Malin: ja men vafaan heter det då. fett drygt att säga "assist" =P

2009-03-19 @ 09:25:47
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0