Svag människa

Jag är en svag människa! Ingen självdisiplin what so ever.. hade tänkte gå på bodypump passet om en halvtimme men orkar inte lyfta mig från stolen. Min ursäkt är att faaktiskt tränade i tisdags, hade idrott igår och ska simma imornbitti.

Idag hade vi andra lektionen i projektarbetet som vi ska hålla på med i trean och snart är det dags att bestämma sig för vad men vill "forska" om. Jag har lyckats eliminera en del idéer ( som att lösa Madeline-fallet) och kommit fram till tre slutliga alternativ varav två ska bort.

1. Hur det är att vara advokat? Att tvingas "ljuga" inför rätten vilket
    är olagligt och samtidigt försöka göra sitt jobb som defender.
2. Spöken. Finns dem? Vad tror folk? Vad finns det för bevis?
    Hur påverkar detta människors liv?
3. Förhörspsykologi. Typ lögndetektorgrejs. Hur set man när
    någon ljuger etc. (som serien Lie to me som går på tv4)

Hjälp mig! Vad ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Andreas

1an eller 3an:D

2009-03-12 @ 18:07:41
Postat av: Pär

Om du väljer nr 3 så ska du prata med vår ordförande på skolan. han är ruggit utbildad på för hörsteknik

2009-03-12 @ 19:43:01
Postat av: Johanna

Andreas: Haha jaa då kan jag plocka bort 2:an. Men sen då? ;)

.

Pär: Conny? Det vore ju awsome i så fall (:

2009-03-12 @ 20:12:17
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Inte tvåan, det kommer sluta med att man typ läser om nån skitdålig teveserier som "ser spöken" eller tvärtom, haha!

2009-03-12 @ 20:58:53
URL: http://mthilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0