Om gårdagens mässa.

Efter 10 timmars sömn är jag fortfarande inte utvilad. Det säger en hel del om gårdagen. Det var mycket spännande och otroligt givande dag med mycket skratt. Vi kom dit strax efter 8 och började bygga vår monter, vars slutresultat blev riktigt bra. Eftersom vi var ett av de 20 företag som gått vidare i tävlingen om Bästa UF skulle vi sen hålla en företagspresentation för en jury. Det gick bra! Sen åkte vi till McDonken och käka lunch.

Väl tillbaka på mässan var det dags för en invigningsceremoni med en del prisutdelningar. Kaffe på Sprången kom 2a i Bästa Affärsplan, grattis! Efter ceremonin började själva mässan. På väg in i lokalen grabbade en av de ansvariga killarna tag i Hugo och Gustav och berättade att vi gått vidare i Bästa UF, nu var vi alltså ett av sex resterande företag. Vi gjorde presentationen igen, vilket gick bra även en gången. Sen var det försäljning på mässan i 4 timmar innan det var dags för avslutningsceremonin.

Så där satt vi, och hade chansen att vinna 3.000 om vi vann Bästa UF  och dessutom gå vidare till den Nationella mässan. Men det gjorde vi inte, men som delad 4 av 290 företag är vi inte bittra (- vi är bittra som fan!) Gustav kom 2a i Bästa Försäljare (såklart) och vann i alla fall 1.500. Så det känns bra..

Väl hemma var jag så trött att jag knappt kunde stå. Men duktig flickvän som jag är bikade jag hem till min älskling där jag däckade i hans stora sköna säng...

bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0