MUF Sörmlands distriktsstämma 09

MUF är bäst och efter helgens utomordentligt trevliga distriktsstämma sitter jag nu hemma i min säng. Hes och trött efter nattens spektakel men oh så kul jag haft!
Imorse överaskade vi Astrid som fyller myndig idag med kladdkaka och lyssnade sedan på två mycket intressanta föreläsningar, innan det var dags att ta tåget hem. Och jag vill tacka Gustav och Gabbi så mycket för en trevlig helg! (:

Nu ska jag hoppa in i bastun, för att sedan äta middag och gå och lägga mig. Sovmorgon till 12 imorgon! Något som jag garanterat kommer ta till vara på.

Väntar på gårdagens bilder från Ebba, så mer update imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Taaack för en GRYM helg tjejen! bilderna kommer, i sinom tid! pusss

2009-03-01 @ 23:43:02
Postat av: Johanna

Ebba: Oh tack själv vännen (:

2009-03-02 @ 18:56:13
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0