Lite allt möjligt!

Nu har jag varit på coreball-passet en gång i veckan typ jättelänge!
Det har givit resultat måste jag säga. Nu kan jag göra flygplanet (:
(ni vet när man ligger på coreballen med ben och armar rakt ut)
Nu är jag hemma och det bränner i magen och låren, schönt!
Time for a shower och sen ska jag ragga skjuts hem till A
och våldgästa/övernatta hos honom. Hihi, han vet inget!
Imorgon har jag en lektion, vilket känns rätt värdelöst.
Sen blir det gymmet (om jag pluggat klart issmältn)
Och så ska jag & Malin kirra bästa sommarjobbet.
Om en vecka fyller Kathrine jättestor och jag ska
fixa fina presenter! Grattis till dig och fuck you
för att du kirrar tattoo före mig ;) puuuuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0