Jag ska nog sluta blogga!

För jag har så jävla värdelösa inlägg.. men men. Såhär är det:

Igår kväll åkte jag hem till mitt andra hem, Andreas place (: jag hjälpta Malin att skriva CV och störde Andreas när han spelade dataspel. Sen sov vi, det var asmys.

Kl. 07.30 imorse var jag dock tvungen att slingra mig ur min älskling trygga varma famn och kliva upp ur sängen och göra mig redo för skoldagen. Den söta sovande pojkvännen hade nämligen studiedag. Jag bikade till skolan och käkade frulle där. Baguette med salami/brie. Yum !

Idag har jag läst om den Anti-fascistiska-skydds-vallen aka. Berlin-muren på både svenska och engelska. Bäörjar greppa det där nu..

Nu ska jag äta middag - pasta carbonara á la lillebror.

Sen ska jag övningsköra till gymmet, köra dubbelpass, svettas och sen övningsköra hem igen.

And that's about it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0