Jag har ett litet dilemma.

Jag vill tatuera mig!
Jag vill göra något litet och betydelsefullt.
På ett ställe där jag själv kan se det och där det är snyggt.
Men där man också kan dölja det.
Jag vill inte komma till ett skede om 10 år där jag inte
kan få ett seriöst jobb på grund av en synlig tattoo.
Men jag vill att den ska synas nu liksom!

Jag har funderat rätt mycket på det här de senaste dagarna.

-  Ett hjärta på foten?
-  Kinatecken (mitt namn/stjärntecken/kärlek) längst ryggraden
   (typ i slutet av nacken, precis under tröjkanten)?
- "Domaine de Lavelane"  i nacken/i svanken?

Huvud och armar går bort för mig. Känns för riskabelt..
Även om det är typ där som det är snyggast!

Meen men. Det här i alla fall inte aktuellt nu. Jag fyller inte 18
förrän om 3 månader och jag lär inte göra det i sommar i vilket fall.


Kommentarer
Postat av: Kathrine

Hihi, inte för att vara dryg, men jag kirrar innan diiiig :D:D:D:D

Älskar dig gumman<3

2009-03-23 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0