Burr burr burr!

Ååååh så opepp man kan vara på att träna.
Kan vara för att jag fryser som en isglass
och tanken på att bege mig utanför huset
inte är särskillt lockande. Dessutom är
jag mycket mycket trött. Nåååååväl ..

Idag skulle min telefon kommit hem to
mama men pappa provade knapparna
när han hämtat den och sen lämnade
han in den igen. Damn you Ericsson.

Idag är det redan onsdag och veckorna
går läskigt fort. Helt sjukt! Är det bara jag
som tycket det var typ i förrgår om det var
jul? Och att det var sommarlov förra
veckan? Jesus christ vad tiden går.

Neeeej, träning var det. Jag får la ta flaggan
över axel, stereon i handen och knata ner.

Jag saknar min Andreas förresten. Med allt
pluggande, träningar, övningskörning m.m
är det svårt att hinna ses. Därför längtar jag
till helgen. Då blir det mys! (och plugg -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0