About my helg !

Jag borde plugga nu.. läsa på om issmältning och skriva en artikel om ekonomiskolor. Men det gör jag inte, för jag ska berätta om min helg.

I fredags var jag hemma hos Andreas. Vi åt god middag och kollade på Patrik 1,5. Jättebra film tyckte jag, för mycket bög-hångel tyckte Andreas.

I lördags övningskörde jag med papi.. långt bort och tillbaka. Det gick bra! Sen slappade jag hemma tills Andy kom. Vi gjorde oss iordning och sen över till Hugo's castle. Middag och planering inför fjällenresan stod på schemat. Efter maten kilade jag och A ner til Jocke där det blev chill och bad i badtunnan. Cosy!

Idag har jag tittat på fotbollsmatch och sen chillat med Andreas och Brate. Vi kollade på High school musical och åt vindruvor. Dock blev det lita för många grapes med tanke hur min mage mår nu..

And that's it. En mycket lugn och skön helg.. behövdes! Nu är jag redo för en ny spännande och lärorik skolvecka! (Fet not!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0