Min b-day

Min födelsedag var jättebra! Fina presenter och underbar frukost. Jag, Oscar (som ju fyllde 16), Andreas och Martin åkte ner på stan och mötte Kathrine på strandbadet. Spelade lite fotboll med Sofie och Christin med flera och sen åt vi god lunch på George's. Låg på stranden en stund till och sen spelade vi minigolf. Skyndade hem och duschade innan vi satte oss i bilen och åkte låååångt ut på landet. Där köpte vi en båt. En finfin sådan. Sen åkte vi tillbaka hem och åt gott på greken nere i hamnen. Mys!

När vi sen kom hem möttes jag av en stor
fin ros och en liten röd box på mitt sängbord,
från min älskling!



Igår var det kalas för mig och lillebror
med släkten. Det var trevligt som alltid
och jag fick mycket fint!





Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha du nämnde inte min eminenta insats! Det är inte varje dag man blir uppvaktad av 17 små knattar! Längtar tills på onsdag!

2009-06-28 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0