Första dagen på sommarlovet

Så vad har hänt sen mitt lilla visit på akuten?
Mjovars, inte mycket!
Lördag - shopping, god middag, mys hos A.
Söndag - Firade mormor och fyllde år och sedan valvaka.

Idag - första dagen på sommarlovet and i'm going crazy.
Har ägnat dagen åt att läsa ut New Moon (åååherreguuuud
så fantastiskt vackert, jag döör!) och sen varit och tränat.
Nu ska jag övningsköra..

Annars då?
Jo jag måste hitta på nått att göra på dagarna. Jag känner mig...
världelös, oproduktiv när jag bara går utan att tillföra världen något.
Lämnat in mitt cv på massa ställen de senaste dagarna och det
ser faktiskt mycket ljust ut. Funderar fortfarande på samma ställe
som förra sommaren (om jag nu får det) men samtidigt vorde det
kul att lära sig nått nytt och utforska världen lite. Nåväl, vi får se.

Imorn ska jag vara med Kathrine som jag har saknat like crazyyy!

En körlektion i veckan och nästa vecka ska jag gå risk1:an och köra halkan.

OCH OM 17 DAGAR FYLLER JAG AAAARTON!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur gick det med magen?! <3

2009-06-09 @ 15:04:56
URL: http://fhavik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Felicia: Det är bra nu.. vet inte vad det var. Men hoppas det inte kommer tillbaka (:

<3

2009-06-09 @ 18:28:37
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0