"Dem har tatt min blindtarm.."

H ä r l i g  start på sommarlovet... not! Imorse ringde mamma vårdcentralen angående min onda mage (som jag haft sen onsdags natt) och fick en tid kl. 13. Efter skolavslutningen gick jag och fikade med tjejerna för att sedan få skjuts av mami. Vårdcentralen klämde och kände, diagnoserade blindtarms-inflamation och skickade vidare mig till akuten i Etown.. so we went. Satt där i typ 2, 5 h innan läkaren kom in.. frågade samma saker som båda vårdcentralen och sjuksystern gjort och klämde och kände. Fick besked om att det nog inte var blindtarmen after all och att jag skulle skickas viadre till gyn. Sen ändrade dem sig och nu är jag hemma.

Har inte ätit sen imorse eftersom jag kanske skulle opereras och nu ska jag vräka i mig tacos. Sen räknar jag med att Andreas kommer och tar jättehand om mig. Ska tillbaka till akuten imorn...
så time will tell what the h is wrong with me.


(kolla mellan 1:30 - 2:05)

Kommentarer
Postat av: sannie

usch då! : <

2009-06-06 @ 18:26:47
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0