Taskig timing.

Jag vaknade imorse med världens huvudvärk, hosta och ont i halsen. Plus att kroppen kändes helt veck, vilket troligen var från body pumpen igår på gymmet. Försökta i alla fall få i mig lite frukost och pallrade mig till skolan. Där satt jag och Ebba och pluggade en stund och sen gick vi till kebaben och delade på en pizza.

Efter skolan åkte jag och Ebbon till Etown för att inhandla ett tills vidare hemligstämplat objekt. Nämligen Andreas 18-årspresent. För den här helgen är ju stora födelsedagshelgen! Andreas pappa idag, Andreas imorn och min pappa på söndag. Så tanken var att kvällen skulle spenderas hemma hos Andreas.

Men eftersom jag känner mig så sjukt... sjuk. Så blir jag nog hemma. Har tagit en alvedon nu så jag börjar känna mig bättre. Men troligtvis blir jag hemma ikväll. Men jag ska ju dit imorn. Tänk att han fyller 18.. det är ju jättegammalt!



host.
aj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0